Nawigacja

Aktualności

„Debata oksfordzka jako aktywizująca metoda nauczania historii w pracy z uczniami niewidomymi i słabowidzącymi” – Wrocław, 15 maja 2017

  • „Debata oksfordzka jako aktywizująca metoda nauczania historii w pracy z uczniami niewidomymi i słabowidzącymi” – Wrocław, 15 maja 2017
    „Debata oksfordzka jako aktywizująca metoda nauczania historii w pracy z uczniami niewidomymi i słabowidzącymi” – Wrocław, 15 maja 2017

15 maja 2017 r.  w Instytucie Historycznym Uniwersytetu Wrocławskiego odbyły się zajęcia prowadzone przez Iwonę Demczyszak z Oddziałowego Biura Edukacji Narodowej IPN we Wrocławiu. Temat zajęć to: „Debata oksfordzka jako aktywizująca metoda nauczania historii w pracy z uczniami niewidomymi i słabowidzącymi”.  Zajęcia miały charakter zamknięty.

do góry